Det är visst nån som är tillbaka

 
 
 
Åh, jag vill skriva!
 
Tre inlägg har jag skrivit nu. Tre olika kvällar har jag suttit här och satt ord på tankar som rör sig i mitt huvud, och sedan har jag bara raderat. För ingenting kommer ut på det sätt jag vill.
 
Och aldrig kan jag skriva om det jag verkligen vill skriva om.
 
Men en dag kommer jag kunna skriva om det, och den dagen kanske jag börjar skriva på riktigt. Tills dess får jag förmodligen nöja mig med att sitta här och skriva och radera. Det är nog lika bra.
 
För orden, som jag älskar mest av allt, har för mycket kraft. Och kraft måste man spara på.
 
Men det är visst nån som är tillbaka, och det är svårt att säga mer än så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0