Kul förmiddag

Fy fan, det här har nog varit en av de värsta förmiddagarna på länge. Igårkväll innan jag gick och la mig (nu får ni ursäkta) kaskadspydde jag. Sedan i morse vid halv sex och åter igen klockan sju. Min mage ville bara dö och jag förstår inte vad det är som har hänt. Såhär brukar jag inte vara. Alls. Och det har fortsatt så i stort sett hela förmiddagen ända fram till klockan halv tolv och jag känner mig helt mör. Jag hoppas bara nu att det fan i mig ska ge sig för jag orkar inte. Men jag har ingen feber i alla fall och detta måste ju ses som ett plus.

Nu ska jag ringa och höra om det finns några lediga lägenheter till mig någonstans. Måste bort. Blä.

Stop being sick. Start being awesome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0