Nervositet

Jag har gått och blivit så jäkla nervös. I morgon börjar min praktik och jag känner mig så otroligt oförberedd. Jag vet att det kan tyckas vara en bagatell, att vara på dagis och hej och hå. Men det här är något helt nytt för mig och jag är rädd att göra fel. Tänk om jag får barnen att börja gråta? Tänk om jag svär hela tiden? Tänk om barnen inte tycker om mig? Alltså, ja, det låter säkert svintöntigt. Men så känner jag.

Men det ska gå bra.

I dag har jag verkligen inte gjort ett jota! Trots att jag borde. Men jag har liksom bara gått runt och varit orolig, inte fått någon ro i kroppen känns det som. Ätit pizza har jag gjort också. Beach 2012, herregud vad du ska bli glad att se mig. Blek är jag också. Som en jäkla snögubbe. Men jag tror jag hellre väljer att vara säker än att lägga mig i ett solarium och riskera en massa saker som jag absolut inte vill råka ut för. Sådeså. Jag har fått för mig att risken är lite högre för mig, i och med att jag har det i familjen.

ÄSCH! Vilket himla tramsigt inlägg. Jag ska berätta för er att jag hade en supermysig kväll efter jobbet igår. Mina älskade björnungar kom och hämtade mig och Sofi när vi slutade och sedan åkte vi hem till henne och åt middag. Sedan blev det surr och surr och surr hela kvällen ända tills vi packade hem och åkte ihop vid midnatt ungefär.

Nej, det får vara allt för i dag. I morgon har jag praktik från 8:30 till 17:30. OOOUH! Återkommer med... Resultat? Kan man säga så? Ja, jag berätta i alla fall hur det har gått i morgon kväll.

Så på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0