Ro i själ och hjärta

Ja, jag fortsätter att må sådär oförskämt bra som jag gjort sedan jag började skolan. Jag har haft en helt underbar vecka med partaj i goda vänners lag, massvis av mysande, birsta med Ciccan och slutligen en helg ute i stugan med min fina familj. Emlan bjöd på supergod förrätt som sedan följdes av en helt fantastiskt mör oxfilé till varmrätt. Lite rödtjut till och middagen var fulländad! Vi satt kvar där vid matbordet hela kvällen (och natten). Ett tag funtade vi på att åka till Brittas i Norrfällan, men i brist på skjuts och engagemang så blev det inte så till slut. Känns otroligt skönt i dag kan jag säga :)

Nu har jag nyss kommit hem till Bjärtrå och hunnit med att göra en studieförsäkran på CSN, så att jag ska få några pengar någon gång. Börjar minsann närma sig nu! Början på mitt alldeles egna liv, som jag inte behöver dela med någon annan än mina vänner. Jag kan knappt vänta!!

JAG BORDE DOCK läsa i boken som vi skulle läst ut tills i morgon. Jag har bara hunnit med något kapitel. Men känner att det är lite strejk från min sida också, är fan fortfarande lite förbannad. Haha, säger som Kishti Tomita skulle sagt, DET ÄR ORIMLIGT!!!!! att vi ska läsa ut en hel bok och förstå innehållet på bara någon vecka. Och så var det med det.

Nej, läsa var det. Sedan en dusch innan jag åker på jobbet, eftersom jag åker direkt till Härnösand sedan. Ska sova borta i natt, igen. Längtar verkligeeen tills jag får flytta till Härnösand så jag slipper vara övernattarn! Haha ;)

Hoppas alla haft en bra vecka och helg :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Längesen jag va in och läste här nu...vill bara säga att JA, jag har också haft en bra helg. :-) Puss

2011-09-18 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0