Nollebilder


Första gången jag pratade med min Ickis! <3


På väg till presentation inför PM.


Nollelagarna!


HPK - "Härnösands poliskår"


Beagleboys!


Trollen! - "I lingon finns ingen skog"


Vet inte vilken dag det här är, men det är någon lunch i alla fall.


Nattuppdrag. Britta Stake håller lektion i sexualkunskap!


ALLERGOOOOS RYGG


Caroline är en sån duktig tecknare!




Hade inte hunnit få så många plus här minsann.




ETT SKÖTE!


Våran maskot, GORDÓN!


Han var med på våran lagflagga med!


Jag som vanligt pratandes mitt i allt.


Karro får massage av Ickis och Frida... Ja, vad gör Frida? :D


Hela gänget! Felstavad flagga och allt, precis lika skev som vi :D


Melodifestivalgänget med våra phööösare!


Koncentrerade tjejer.


PHAEST på villan!


Carola?


Allergo och snusen!


Carro med fuskglajjern' ;)


Idiotblicken.


Här mutar vi PM med massage. Och jag, smartskaft (!!!), valde så klart att ge ordföranden massage. Jag som var helt klart räddast av alla. Eller Carro var nog lika rädd som jag, och hon valde vice ordföranden så att. Ja, bra jobbat där av oss! (Vi visste ju alltså inte innan att de hade dessa positioner) Men vi fick ju plus i alla fall ;)

Och de brukar ju faktiskt vilja umgås med oss nu, ibland, när vi tjatar på dem, Tjuuuunz och Stefan, så helt tokig kan våran massage inte varit! (Älskar kommatecken!)


Världens mysigaste phösare <3

Här kommer lite random bilder i från min senaste tid då.


PHAEST hos Petrus!


Myslunch hemma hos Erika, haha. Fräsch hon är!!!


Hahahaha, jag måste ju bara bjuda på den här ifrån i helgen också. PHAEST på villan, på riktigt. Karros födelsedagsfest och ja, ni ser ju vilket tillstånd jag och Carro var i. Såhär såg vi nog ut mesta delen av kvällen. Alldeles som det ska vara, med andra ord!

Och så avslutar jag med min älskade kärleksklöver. ÄR så glad att jag har dessa människor i mitt liv. Och att vi har fått träffa Christer som är världens softaste människa. Han har swaaag!


<3

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha bildtattare;P <3

2011-09-27 @ 22:19:08
Postat av: Sofie

HAHA oj! Glömde jag säga att jag tagit bilderna heeelt själv? ;) Haha nä okej då Angie, ska ge dig liiiite credddddddddd!

2011-09-28 @ 01:43:56
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: angelica

haha du lääääääääääär ju göra de:P haha näe men bara roligt att de kan användas:D

2011-09-29 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0