Hola bloggen

Ja, här blir det lite glest med uppdatering fortfarande. Men jag har liksom annat för mig, eller så orkar jag bara inte. Som igår, jag var så oerhört trött att jag somnade med en bok på magen här i soffan, mitt i pluggandet. Kändes ju lagomt kul att vakna vid halv två och inse att jag bara läst två och ett halvt av fyra kapitel, haha! Men det gick ju det med. Har fungerat bra på skolan ändå :)

Sedan i dag gick jag och Carro på staden och köpte en födelsedagspresent till Karro, som vi ju ska fira i morgon. SOM jag ser fram emot den kvällen! Känner på mig att den kommer bli så jäääkla rolig. Och förfest hos Tuuunes (uttalas tjuuuuunz för den som undrar)! :) Haha så himla snällt att han ställer upp så att jag och Carro ska ha någonstans att vara innan. FINT DE!!!!

Och i morgon ska jag även få träffa min älskade lilla lillis en sväng på förmiddagen, innan hon åker till Staterna och härjar! Blir ju orolig jag. Nå hemskt. Men det går säkert bra :) Och jag hoppas att hon och Henrich får en helt grym resa, det förtjänar dem!

Nej men nu ska jag äta smörgåsar som pappa gjort till mig :) Sannerligen något jag kommer sakna när jag flyttar hemifrån, haha. Men jag får väl åka hem hit och bli servad någon gång i bland!

Ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0