Onsdag

Började dagen med att träffa min lillis, hon var här i Härnösand av alla ställen med sin klass (tror jag?), de kollade på landsarkivet och det är ju alldeles där jag bor! Så vi gick och lunchade. Fan, tredje gången på fyra dagar som jag äter kebab. Det är fan inte okej. Men man lever väl bara en gång? Haha. Undra hur länge den frasen håller då.

När jag varit där blev det bibblan i några timmar, tjejerna hade suttit där sedan 09:00. Haha, helt galet. Jag var alldeles på tok för trött för det i morse så jag tyckte det var lagomt att komma dit efter lunch. Där satt vi till strax efter 17 och därefter åkte jag på coop med Caroline och handlade. Julmust för 5kr/st är ju inte fy skam!

Nää, fasen vad tråkigt inlägg. Har inte mycket roligt att skriva. Till helgen blir det fest, Bea och Vickan i kåren har slagit ihop sina 20-årsfiranden och jag tror det kan bli riktigt roligt. Även om jag känner mig liiite, lite gammal då min 20-årsdag passerade för lääängesen ;) Men så kan det vara!

Nä nu kurrar lilla magen så jag ska ta och steka på litttte köttbullar. DET blir bra!

Hejdå :)

Såhär såg Caroline ut idag.
Erika säger att hon ser ut som ett slo.
Jag håller med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0