Nattpasset i Bjärtrå

Jaa, hörni... När ska jag bli trött då tro? Hela huset ligger och sussar och jag sitter här vid min gamla saknade bettan och gör ingenting vettigt alls. ALLS. Men jag är inte tillräckligt trött för att gå och lägga mig känns det som. Jag och Chrillan skiljdes dessutom åt lite som ovänner i kväll också. Bara för att han var så himla trött (stackarn har ju varit vaken sen 06:00 i morse!) och jag ville visa honom ett klipp på youtube som han somnade ifrån. Hahaha, så himla töntiga vi är. Men nu känner jag mig lite för skamsen för att krypa ner bredvid honom.

I morgon vet jag dock inte vad som händer. Familjen ska åka till Sundsvall och hjälpa Danny och Emlis att flytta in i deras nya lägga. Ett tag var tanken att jag och C skulle följa med och assistera, men när vi insåg att de redan var rätt många som skulle dit och hjälpa till så bestämde vi oss för att strunta i det. Vi sover helt enkelt ut i stället!

Sedan på kvällen ska vi i alla fall ut till stugan. Jag, mamma, pappa och boyfriend. Kommer nog bli supermysigt! Ska sitta och heja fram (haha, vem försöker jag lura...) Eric Saade i ESC. Vi alla vet ju att det kommer gå kasst för Sweden i år igen. Men jag kan ändå aldrig låta bli att hoppas, hoppas, hoppas. Sedan är det lite mysfaktor också :)

JAJJA! Nu får det vara slutlekt för fröken Stattin. En liten tvätt och nån tandborstning sedan är det minsann mars i säng. Godnatt på er, kära vänner! Må John Blund vara med er, och vaka över er. För här är han då inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0