Perfekt väder

Helt perfekt väder i dag för att strosa omkring inomhus på IKEA och Birsta city! Jag var lite gruvsam för några dagar sedan att jag skulle få springa runt där inne medans solen gassade utomhus, men ja, jag antar att man väl ska ha ha lite tur ibland också ;)

Jag har i alla fall nyss kommit hem ifrån min morgonpromenix. Eller ja, så värst lång blev den väl egentligen inte. Jag gick hela rundan jag brukar, men sedan stannade jag på Konsum och åt frukost och tog sedan mammas bil därifrån eftersom jag ska låna den i dag. Men lite motion fick jag ju i alla fall! Och nu planerar jag att snart ta en dusch så att man är i alla fall lite fräsch när man träffar Magda!

Tänker f.ö. mer och mer på den där bilden jag la ut igår, the fake friend that hugs you. Kan fasen vara läskigt det där. Snacka om att man borde vakta sin rygg lite mer. Och det gäller alla. Finns alldeles för mycket falska människor i den här världen som vill dig allt annat än väl. Beware, people!

Och nu håller Johannes på att flytta ut också, herre min skapare, känner mig lite vemodig jag minsann! Haha. Det är ju faktiskt lite sorgligt måste man säga. Jag gillar nog trots allt inte flyttar, om jag börjar tänka efter. Nog för att jag kommer älska att bo i en egen lägenhet med Christoffer, men jag kommer sakna den här. Och allt vad det har inneburit att bo här. Lite i alla fall! Jag är ju en nostalgimänniska i grund och botten.

Jaja, en dusch var det. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0