Pannbiffaaar

Jag är väl för härlig ändå! Här gick jag runt och pratade om kycklinggryta, och så såg jag färdiga pannbiffar som det bara är att steka på, och vips så blev jag sugen på det. Det är väl jättebra? För mig själv då alltså. Vet ju inte alls vad herrn tycker om det, men eftersom han vägrade komma med önskemål får han skylla sig själv. Så i dag ska jag steka på färdiga pannbiffar, göra brunsås i form av pulversås och till det koka färskpotatis :D Fattades ju egentligen bara att jag hade köpt sånadär färdiga potatisar som det bara är att värma i micron ;)

I dag har jag jobbat hela tre timmar, verkligen vääärt. Tyckte lite synd om Christine bara som ska vara kvar ända till kvällen. Men nu kan vi säga att jag ger igen på henne! Sedan gjorde jag en liten "veckohandling" eller vad man ska kalla det. Köpte viktiga saker, duktig tjej!

Äsch, jag hade visst ingenting vettigt att säga egentligen. Så jag tror jag går och svidar om till något lite lättare och tvättar bort jobbsminket, sedan sätter jag mig ute i solen (som jag inte riktigt vet om den är där, men varmt är det i alla fall) och chillar en stund. Hejsveeejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0