Kvällsblogg

Onsdagkväll, och jag har haft "lördagsmys" med herren i huset. Haha, måste faktiskt säga att vi är riktigt roliga. Som har lördagsmys bara för att det är röd dag i morgon (=söndag). Men då är ju inte jag helt opartisk heller, om man säger så. Kan ju vara väldigt lätt för mig att tycka att vi är kulaste människorna på jorden då!

Annars har det väl varit en helt okej dag. Som vanligt lite lättretad där på kvällskvisten på jobbet, men ja.. Jag blir helt enkelt där när jag inte har min bästa jobbarkompis där som jag kan bolla med, haha. Du får aldrig mer sluta klockan två när jag jobbar till stängning, Christine, hör du mig?! Vansinne är vad det är.

Men nu ska jag se om jag får nåt liv i karln som ligger och sover. Jaaa, jag vet, jättejätteJÄTTEovanligt. Men det är ju synd om honom. Jag fick faktiskt sova tre timmar längre än honom i morse! Inte konstigt att han är trött. Och sedan har han slitit och haft sig i dag, med mediamöbeln och barstolarna och hela det tramset. DUKTIG!!!

Godnatt med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0