Träningsvärk i rumpan!

OCH i baksida lår. Ja, herreje. Jag sa ju igår att det var ett tag sedan jag varit ute på morgonpromenad. Och jag tycker det är så härligt att känna hur mina nya skor verkligen är värda pengarna. Trots att jag nästan nyss hade köpt ett par Easytone. Nu har jag ett par Puma Bioride och ja, jag råder ALLA - som vill känna att skorna också gör ett jobb då man är ute - att köpa sig ett par. De är värda varenda krona!


Nu tror jag den här bilden måste vara tagen på typ, en 44? haha.
Men jag tycker hur som helst att mina är supersnygga i storlek 36,
och jag har precis den där färgen! Högoddsare att jag ville ha lila...


Men nu börjar min tablett kicka in så jag ska snöra på mig mirakelskorna och ge mig ut jag. Sedan hoppas jag verkligen jag får vara ledig idag, och att inte chefen ringer. Äh, ta i trä. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0