Good morning, party people!

Vilken skön morgon jag har. Var helt makalöst trött i morse men jag är så glad att jag lyckades ta mig upp vid kvart över sex ändå. Nu sitter jag här på golvet och har redan hunnit promenera, duscha och dricka en actimel. Till frukost? Det vet jag inte.. Kanske att jag hinner med en smörgås innan jag kilar till jobbet :)

I dag ska jag jobba och vara på frukten, och jag vet inte alls hur det ska gå med min rygg. Faktum är att jag inte vet hur nånting ska gå de närmsta veckorna med min rygg. Jag ska nämligen vara på mejeri/chark nu i fyra veckor, förutom i dag då när jag fick byta till mig frukten. Men det är ju en jäkla massa lyftande i alla de där områdena. Och igårkväll bara small det till i nederdelen av ryggen och jag har svårt att böja mig sedan dess :p ja, det blir minsann en utmaning! Mamsen lär ju bli måttligt glad av att få höra det!

Förresten, om det är någon synsk själ där ute som råkar veta var jag lagt min kamera, så tar jag gärna del av informationen. Det börjar bli jäkligt tråkigt att inte kunna ta en enda bild. För om sanningen ska fram (hehe), så är htc-kameran riktigt jävla usel. Och då menar jag det. Stendååålig.

Jaja, jag ska ta och blåsa håret nu jag, sedan får vi se vad det blir. Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0