Working class hero

Nu ska jag alldeles strax iväg och jobba. Det här är vad jag hatar mest med att hamna i den här situationen - att inte ha något schema. Så jag liksom, törs aldrig planera något och jag kan aldrig vara uppe extra länge på kvällarna (nu är jag ju det ändå, men det hör inte hit, haha). Men vad som hör till saken är att det blir ännu värre när jag har min mamma som "chef", haha. Suck. Jaja, i dag blir det i alla fall jobb mellan 12:00 och 20:15 så det känns ändå skönt.

Jag hade tänkt hinna gå in och boka en klipptid i dag jag men det blir nog ingenting av för jag orkar inte åka in tidigare på stan pga det. Så lat är jag! Nu ska jag kasta på mig lite mascara och sedan flörta med Crulle så han skjutsar ner mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0