Iphone-blogg

Ojoj, vad spännande det här blev. Känner nu hur jag har tagit den här bloggen till nya dimensioner. Sitter på C. Larssons iphone och bloggar liksom. Inte något som händer varje dag! Det var däremot rätt jobbigt då jag inte är van att skriva på dessa tangenter. Men jag kan i alla fall upplysa er om att jag lever och mår bra. Igår var jag och Chrille hem till hans mamma och åt trerätters middag, smakade riktigt bra! Vi blev kvar där ända till elva på kvällen då Ann-Katrin nästan höll på att somna i fåtöljen ;) sedan åkte vi hem till Bjärtrå och lämnade bilen och vände. I dag har här städats och fejats hela dagen, och nu sitter vi och tar igen oss. Haha, började skriva det här inlägget för typ en timme sedan, men då ringde Magda och sedan har jag och Chrille suttit och pratat viktiga saker tills nu. Så jag tror att jag tar och avrundar. Funderar på att ta tag i livet och gå och duscha kanske. På återseende kära vänner! (gillar för övrigt inte att inte styckeindelning fungerar. Bli Inge mer iphone-blogg för mig ä!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0