Tisdag

Sitter här i all min ensamhet och känner mig lite deprimerad. Haha, eller nej det gör jag faktiskt inte egentligen. Men jag hade velat åka på hockey i kväll, och jag har ingen att åka med och Chrille tog bilen så jag blir kvar här på bruket. Som tur är så har jag ju faktiskt sysselsättning i form av Vänner nu på femman och sedan läsning. Kanske att en och annan chiliostkrok slinker ner såhär på tisdagskvällen också men det får tiden utvisa. Känner mig fortfarande mätt efter middagen (min snygging är vääärldens bästa på att fixa kött (och kyckling som vi åt idag), men säg inte att jag sagt det.)

I morgon blir det jobb mellan nio och ett och sedan tar jag bussen till Sundsvall och hälsar på ena halvan av min bästa vän. Magda är ensam hemma hela helgen så i morgon blir det tjejmys för hela slanten, längtar!

Jaja, nu börjar Vänner, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0