Vansinnig Sof

Är det någon här som är intresserad av att veta vad jag hatar näst mest i kanske hela världen?! Nej, förmodligen inte. Det är i alla fall att bli väckt, jag avskyr att bli väckt. Verkligen. Men vad hatar hon mest av allt då, undrar kanske ni? Nej? Okej. Det är i alla fall att bli väckt och tvingas att kliva upp. Snacka om att vakna på fel sida!

Min mamma står inte högst på priolistan över julklappsköp just nu kan jag tala om. GAAH!! Hon har alltså ringt och sagt "Du ska jobba i dag mellan elva och kvart över sju". Jag som skulle fortsätta tvätta och packa i dag, är inte på långa vägar klar. Sedan hade jag även tänkt ta mig tid att gå och rösta i dag, i godan ro. Mmmm nu kommer jag få stressa röven av mig på rasten i dag i stället, det ska bli kul! Det ser jag fram emot. Att stressa mig igenom min röstning. Det ska bli jättekul.

Hejdå.



Ungefär såhär ser jag ut nu, minus sommarklänning och det korpsvarta (?) håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0