Kommentarskris

Alltså jag får allvarligt talat något bryt snart! Jag kan inte för mitt liv förstå vad fasen det är för fel på mina kommentarer? Haha, alltså det stör mig egentligen inte nämnvärt, men ändå stör det så fruuuktansvärt mycket! Hela kommentarsfältet har liksom flyttats till höger, och varför?! Ja, det är ingen som vet! Och det spelar ingen som helst roll vad jag gör, jag har suttit en timme nu och försökt fixa det. Har skaffat en jäkla testblogg för att kolla om det beror på att det fattas nåt ifrån en vanlig design eller vad det handlar om. MEN DET GÅR INTE!!!!!

Gaaah, jag ger upp nu. FOR NOW, så att säga. Kommer säkert sitta här och slita håret av huvudet igen om några veckor för att försöka lösa det. Fan också.

VAD ÄR PROBLEMET!? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0