Filip och Fredrik

Hahaha, åååh, min älsklingar. Fan vad underbara de är alltså! Haha, har just tittat på deras nya program "Lite sällskap". Och det var nog det mest tragikomiska jag har sett i hela mitt liv. Sitter verkligen fortfarande och skrattar för mig själv åt Nina som pratade svengelska på värmländska! Måste ha varit det roligaste som finns. Och sedan Filips eviga försök till att krama en kille som var värsta machokillen och hette Stellan, alltså han var macho men man märkte ändå att han var lite softis inuti (Magda, tänk dig typ Morgan, haha).

Jaja, hur som helst. Fantastiskt roligt program i alla fall, detta tänker jag inte missa ett enda avsnitt av. Men det är klart, de är ju världens bästa killar, kommer de någonsin kunna göra dålig TV? Nej, förmodligen inte.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0