Chokladbollar

Ja i kväll har jag bakat chokladbollar minsann. Alldeles för stora chokladbollar med alldeles för mycket kaffe i, så det blev väl inte de bästa bollarna jag gjort i mitt liv. Lite knöliga och sådär. Men det får funka :) De blev rätt goda i alla fall så! Och det är väl ändååå det som är huvudsaken? Eller kanske inte, i denna ytliga värld.

Dagen har jag spenderat på sofflocket, har verkligen inte har ööörk till att göra någonting. Kändes som att gårdagen liksom sög musten ur mig ;) Men helt otroligt trevligt var det! Emma gjorde mig snygg i håret som väntat. Och sedan åt vi sushi! Det var första gången för mig, riktigt spännande var det. Kan avslöja att det inte var det absolut godaste jag ätit, men har ändå i dag känt ett litet sug efter det. Haha! Jag tyckte inte det smakade jättemycket utan det var liksom soyan och wasabin (wazzaabiiii) som gjorde smaken. Men helnöjd var jag i alla fall! Nästa gång siktar jag in mig på att gå vid lunchtid så jag får smaka soppan som Emma tjatade om ;)

Ja, det mörka ni ser där på bilden är i alla fall lila "effekter" som Emma kallar det. De syns inte så jätteväl i vanligt ljus liksom, men jag tror nog det kommer synas mer efter ett par tvättar, och sedan i typ solljus och sådär kommer det synas ännu mer. Väldigt nöjd blev jag hur som helst, så tack för det gogumman! Och tack för att du klippte mig och sådär fastän du inte hade lovat också, puss!

Aja, jag hade i alla fall tänkt lägga upp en bild på mina chokladbollar, men eftersom jag inte har någon annan kamera än min mobil, och eftersom chokladbollarna är smärre missbildade, så struntar jag i det. Men ni kan ju få en googlebild om ni vill? Vill ni det? Ja? Synd för det finns inga fina.

Nu ska jag börja förbereda mig för Kungarna, så adjöken!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Haha! Du har ju visst en kamera. Här, hos mig. Du får be om den själv juuu. hejdå.

2010-10-29 @ 15:38:41
Postat av: Sofie

Hahah, ja hejdå ;)

2010-10-30 @ 14:09:26
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0