Sluta aldrig stråla lilla stjärna

I dag var vi på dop för vackraste lilla Meia. Vilken magisk liten varelse alltså! Hur glad som helst genom hela dopet, och hon såg på prästen när han pratade med henne precis som om hon förstod vartenda ord. Det var som hennes faster Maria sa, såg nästan ut som om hon blev lite frälst!

Och dessutom så sjöng min finaste och minstaste kusin en så otroligt fin låt med. Och jag blev helt hänförd över hur duktig hon var! Det var en ganska svår låt och hon är bara 11 år. Stolt som en tupp är jag! Hon har blivit så stor och fin, lilla Evis. Haha, jag kan sitta och prata om det här hur länge som helst. Hoppas bara hon själv vet om hur duktig hon är, jag tänker så inte vara sen att påminna henne i alla fall.

Här ska ni få lyssna på låten hon sjöng (trots att den här videon har ett helt sanslöst dåligt slut) medans ni kikar på lite (dåliga) bilder från dopet. Och fina bilder på Meia!

En stjärna föll från himlen ner, och spred sin varma glans.



Min mormor och moster


Min mamma och pappa








Morbror och storebror tänder ljuset




Mille bygger på sina psalmkunskaper


Familjen.


Lilla duktiga kusinen!


Meia och farfar


Mitt hår var inte okej i dag. Men PUSS!


Åh, magi!

Kommentarer
Postat av: Mammas kusin

Sofie... Varför är inte jag med på nån bild?? Var jag sur på alla eller?? :)

2010-11-28 @ 20:54:08
Postat av: Sofie

Haha men Maria, jag kan självklart lägga upp en bild på dig om det betyder så mycket för dig ;)

2010-11-28 @ 22:43:33
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0