Goder afton!

Är supertrött ikväll igen. När (ja, alltså jag ställer verkligen en riktig fråga här) ska jag egentligen ta tag i min nattsömn? När ska jag inse att det inte håller i längden att varje kväll gå och lägga sig halv två-två för kliva upp sju-åtta på morgonen? Inte i kväll i alla fall, och förmodligen aldrig.

Jag har hur som helst ingen ork till att skriva något nu. Känner mig irriterad och allmänt jobbig bara så jag planerar att ta en liten dusch så jag är fräsch tills i morgon då det blir tjejdag i Sundsvall! Magda skulle dit och uträtta några ärenden så då passar jag, Emeli och Sofi på att hänga med och shoppa lite. Ska försöka hitta någonting att ha på mig när jag går ut på lördag :) Misstänker nämligen att det här blir sista gången jag går ut i Kramfors på bra länge. Har ingenting att hämta i Kramfors uteliv längre. And that's that.

Men ja, den här kvällen kommer i alla fall se ut som alla de tidigare kvällarna den här veckan, och veckan innan det, och veckan innan det, och veckan inn... Ja, ni fattar. Men jag klagar i alla fall inte över DET, för jag älskar det. Nu ska jag ta den där duschen och sedan kanske, kanske poppa popcorn. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0