Something pretty

A well hello there bloggelibloggiiiiie!

Sitter här och kikar lite på Boston tea Party (med två mina idoler f&f), det handlar om havet i kväll, otroligt intressant! Fast det tycker jag det mesta dessa herrar pratar om är ;) Ska bli som dem jag. Jag, Sofie Stattin, ska bli kvinnornas motsvar på Filip och Fredrik!

Har haft en dag som plockad direkt ur helvetet i dag. Började så klart med att kliva upp omänskligt tidigt, eller klockan var halv sju men egentligen (EGENTLIGEN) var den ju halv sex så atttttee. Sedan kom jag på jobbet och började i frysen som vanligt, och sedan kom chefen och talade om att jag även skulle baka. Så åter igen fick jag vara två personer, och det är rätt svårt ska jag be att få tala om!

Men men, jag tog mig i alla fall igenom dagen så småningom. Mycket tack vara mina lovely friends Lina och Pira som gjorde mig sällskap under lunchen. Det gjorde otroligt mycket, var på bra mycket bättre humör resten av dagen kan jag säga.

I morgon jobbar jag från åtta till fem, känns som rena kortdagen för mig det nu. Men så kan det vara! Nu ska jag fortsätta titta på killarna på Kanal 5. Ha de gött!

Adjöken fröken.


Ska tillägga att jag för tillfället är otroligt less på livet, eller vad man ska säga. Är trött på mitt jobb, är trött på mina inrutade dagar och är trött på att aldrig få vara riktigt ledig. Det enda som är bra just nu är faktiskt min pojkvän, han gör mig glad. Han är helt underbar, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0