In daaaa car!

Sitter i bilen på väg hem till Kramfors. Blir alltid lika förvånad över hur jäkla långt det är till Ramsele! Haha. Men i dag kom jag på snilleblixten att jag kunde ha datorn med mig. För Egon skulle inte med vilket innebar att jag skulle hamna själv i baksättet, det är för det mesta inte så kul! Så nu roar jag mig själv här bak medans Andy och Fia sitter där framme och konverserar om diverse saker.
 
Har haft en superhärlig helg i alla fall! I fredags fick vi tacogratäng och sedan på kvällen åkte vi till Elina för att titta på film och så, och så körde vi fast med bilen. Vilket var lite drygt, men vi löste det så fint så... Eller? Vi löste det i alla fall. Och så såg vi på Benchwarmers, hahaha så sjukt rolig film. Tror jag skrattade rakt igenom hela filmen faktiskt, klockrent!

Lördagen började tidigt på morgonen då vi skulle åka till Umeå. Fick äntligen träffa Anders smarta bror med flickvän (som också lät oroväckande bildad faktiskt, hur ska det här gå?). Vi gick på stan lite, fikade och jag lyckades få med mig två böcker och en tröja hem. Tröjan fick jag dock för blotta 49 kr så det gjorde inte så mycket alls, den behövdes faktiskt. Det är böckerna jag oroar mig för. När ska jag hinna läsa dem? Insåg denna lördag att jag är en bookaholic, men så kan det va'...

Då vi kom hem började vi titta på melodifestivalen som vi hade spelat in, dock inte förrän Amanda hade hunnit ringa och förstöra allt. Hon sa att jag skulle bli besviken vilket jag också blev. Jag ville verkligen se Saade vinna, men till slut ville jag verkliiiiigen se Salem vinna (särskilt eftersom min älskade, älskade Björn var med, hahaha herregud vad jag skrattade)! Och så vann Anna... Så klart. Så vi hamnar väl näst sist i Oslo då, som vanligt. Nej, besviken var ordet. Visst, det är en jättefin låt, men den skulle nog passa bättre i en bilreklam.

Men men, nu är vi framme i Sollefteå och ska ge Johan några matlådor tror jag. Så jag ska väl ta och runda av och kanske vara lite social med resterande resekamrater. På återseende mina vänner, på återseende.

Kommentarer
Postat av: AMANDA.

bättre att bli förvarnad än att sitta och hoppas in i det sista. som jag gjorde. det var en pärs för min mage kan jag lova. men okej. jag förlåter dig. mest för att du är min syster och jag liksom inte har något annat val. jag vill att mina barn ska få träffa sina kusiner och så. men i alla fall så älskade jag också björn. jäkla söt kille, min svåger. wiho. puss

2010-03-14 @ 22:49:29
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahaha, klart våra barn ska träffa deras kusiner! :) PUSS!

2010-03-23 @ 21:32:17
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0