Torsdag

Vilket downfall jag haft i bloggen de senaste dagarna, antar att jag ännu inte fått in den där känslan jag hade då jag låg "på topp" (haha) med den här bloggen. Men jag gissar att det kommer när vi börjar flytta osv, då det finns lite mer att berätta.

På tal om flytten, jag fick världens stenpanik igår. Eller den har egentligen inte lagt sig... Fick ett brev där det stod att jag skulle börja skolan den 30e augusti (bara det så jäkla läskigt), och då gick det upp för mig att vi inte kan flytta in i lägenheten förrän den 1a oktober! Eller kan och kan, det stod att det var inflyttningsdagen. Så jag fick ringa karln som bor där nu, som tydligen knappt bor där nu, och han skulle höra av sig. Jag vet att han inte kommer höra av sig, känner det liksom på mig. Så ja, vi får se hur det blir. Annars blir det en månad på gatan i Umeå, kan bli trevligt det med!

Hm, annars har inget annat särskilt hänt under dessa dagar. Jag har bara dragit runt känns det som, var chaufför åt mammas moster och hennes man igår och jag och Anders åt inte middag förrän halv tolv på natten men annars så har allt varit som vanligt!

Jaja, ska hämta något att dricka jag. Adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0