Tålamod eller vansinne?

Herregud, har fan i mig suttit i fyra jävla timmar med den här designen nu! Inget ville gå min väg, och det faktum att jag inte gått och lagt mig då klockan börjar närma sig fem på morgonen får mig att undra om jag är tålmodig eller spritt språngande galen. Jag antar att det lutar mot det sistnämnda... Och inte blev designen ett dugg somrig heller, men det är smällar man får ta det. Jag gillar brunt och sånt så nu får den vara såhär!

Men men, denna sena (tidiga?) läggdagstimma kommer inte hindra mig från att kliva upp i morgon och pressa röven av mig om vädret nu skulle tillåta det! Och med det sagt, medans solen går upp över Bjärtrå, tar jag min pojkvän i handen och kryper ner i sängen. Godnatt (godmorgon) på er alla gosesnuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0