Inte bra

Näee, detta är inte så bra! Det tycks te sig som så att en viss fröken Stattin (och även en viss herr Jönsson) har stött på en riktigt otäck släng av dygnomvändning :( Jajaja, vet att det är ett hittepåord. Men serrriöst, verkar det som att jag är trött eller? Nej, precis, jag är inte det heller. För jag sov till tolv (!!!) i dag och har inte gjort ett jota! Eller jag var ju på bio, justja. Fast det är ju knappast att "göra" något, där sitter man ju bara och hänger ändå.

Men nu tänker jag i alla fall kasta in handduken! Anders kommer bli så förvånad så. Blev ingen film i kväll förresten, satt och tittade på Vänner i stället. Bättrere säg! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0