Home at last

Jahapp, så har Gatufesten gått av stapeln ännu ett år då. Har haft tre otroligt trevliga kvällar faktiskt, måste jag säga. Helgen toppades av gårkvällens besök på HOFFMAESTROS "konsert" eller vad man ska kalla det. Helt sjukt underbart bra, och vi fick nog ta mig fan den bästa platsen man kunde få. Från att bli näst intill ihjälklämda till att kunna röra sig helt fritt utan att bli trampad på tårna eller knuffad i ryggen, perfekt!

Dagen har däremot varit snäppet mer dramatisk. Vi hade två bilar att ta hem, Daniel med mosters BMW + släp, jag med Daniels audi. Vi skulle åka på Bauhaus och handla till stugan, och precis då jag svänger in på parkeringen börjar en röd lampa lysa. Kylarslangen hade låssnat, eller nåt, jag kan inte riktigt sånt där. Men det var inte så bra i alla fall! Och ja, om jag säger som så, det tog oss ca tre timmar att ta oss hem från Birsta till Bjärtrå. Då hade vi bl.a. fått stanna efter E4an, fått stanna mitt i en korsning, fått stanna utefter nån annan väg och åkt på en mack i Timrå för att sedan stanna på Statoil. Efter det var jag så trött så vi stannade en gång till så Anders kunde byta plats med mig, lillsötisen då!

Men men, allt som allt har det varit en underbar helg och min storebror och hans flickvän är nog världens bästa människor trots allt! Eventuellt tar vi med dem till Göteborg och går på Liseberg och hittar på annat skoj om det fixar sig med datum och sådant.

Här kommer lite bilder från helgen!


















Hahaha jag är med på varenda bild, och ser lika lycklig ut på varenda en! Men jag hade inga från gårdagen i alla fall, kommer väl upp någon dag framöver kanske :) Nu ska jag få med mig Anders till Nyland för att köpa lite gotta. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0