First day

Jaha, så var första dagen efter semestern avklarad då. Mjukstartade med en sju till tolv-dag, riktigt skönt! Och faktiskt så har det känts rätt roligt att vara tillbaka :) Kanske för att jag hade något att göra hela dagen, slapp släpa föttrern, så att säga ;) Satt lite i kassan och det är verkligen helt otroligt vad man kommer ihåg alla siffror! Jag menar, jag kommer ju ihåg PLU-nummer som jag inte använt på typ ett år. Människans hjärna, vilket mysterium :)

Nu sitter jag och tittar på Supernanny, min nya förebild näst efter han som kan prata med hundar :D Känner att det är bra med sånahär program. Man får liksom tips inför framtiden :) Särskilt eftersom jag vill ha både hundar och barn!

Nej men hörrni nu börjar programmet igen så jag ska kila, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0