Eclipse och frustration

Måste bara börja med att berätta att jag och Anders var på bio i kväll. Vi såg Eclipse. Älskade, älskade Twilight saga <3 Filmen var så jäkla bra! Självklart var boken bättre. Bäckerna är alltid bättre. Men ja, tummen upp för Eclipse-filmen! Och jag har förstått att det finns en hel massa tjejer som trånar efter Jake och säger att Bella borde vara med honom osv. Är otroligt tydligt att dessa flickor är icke-läsare av böckerna. Hade ni läst böckerna skulle ni förstå :) Edward är bäääzt!

Jaja, till kvällens frustration. Verkar som att det har blivit nåt fuffens med mina pengar, att de försvunnit dvs. Eller alltså, det där lät ju störtlöjligt. Men jag kan inte beskriva det på annat sätt än att jag innan vi åkte till Övik hade en viss summa pengar på kontot, och när jag senare skulle betala en summa på Statoil gick det inte! Så jag fick åka och försöka ta ut pengar vilket heller inte gick och bla bla bla. Summa summarum: Jag fick till slut tag i pengar, men då hade filmen jag ville hem och se redan börjat för längesen. Och då kändes det så onödigt att börja se den.

Men sånt är livet! Satt och pratade lite med Anders här nyss och vi har i alla fall bestämt oss för att ta en tripp till Göteborg nånting här framövers. Jag har aldrig varit där och han vill visa upp staden för mig ;) Så kosta vad fan det kosta vill. Man lever bara en gång!

Nu ska jag se om det kanske går någon annan film som faller mig i smaken snart. Hej!


Kommentarer
Postat av: EricJ

Intressant hur olika associationer man har. "Eclipse" fick mig att tänka på http://www.eclipse.org/ :)

2010-07-07 @ 08:29:11
URL: http://www.acc.umu.se/~ericj/
Postat av: Sofie

Haha, jag begrep inte riktigt vad det var man hittade på den där länken. Men ja, du har alldeles rätt, intressant är det!

2010-07-07 @ 15:09:51
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0