Tidsfördriv


Namn: Sofie Elisabeth Stattin
Kallas för: Sofen för det mesta
Stjärntecken: Våg

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Nada

Tatueringar: En på ryggen

Längd: 1,60 ca

Skostorlek: 36

Hårfärg: Brunt med olika skiftningar

Fräknar: Nej

Motto: Du måste våga för att vinna

Kär? Väldigt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Hela tiden nästan

Tycker du att du är attraktiv? Inte direkt

Dricker du? Jo men det gör jag

Röker du? För det mesta inte, har väl hänt

Vilket schampo använder du? Nåt från Malinpalins märke Hårologi som sägs vara anpassat efter mitt burr

Vilken parfym använder du? Just nu en från Replay

Vad är du rädd för? Mörker och ensamhet

Gillar du att tvätta? Nej verkligen inte

Gillar du berg- och dalbanor? Nej jag blir alltid kräkis

Senaste…

Filmen du hyrde? Oj, vad var det den hette? Någon med Sandra Bullock i alla fall

Filmen du köpte? Tror faktiskt aldrig jag köpt en film

Låten du hörde: Lionel Richie - Stuck on you

Låten du laddade ner? Ingen aning

Personen du ringde? Magda

Personen som ringde dig? Haha, Magda

TV-program du såg? Det var något om folk som gjort misslyckade amatörplastikoperationer

Person du tänkte på? Min Andy

Favorit…

Låt: Elton John - Your song, Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå, Jackson 5 - I want you back

Sak att göra: Läsa

Sport: Haha, ja...

Dryck: Just nu Ramlösa Mango

Kläder: Myspysiga, gärna ett par leggings och någon mysig tröja

Film: Svårt. Men den första som dyker upp i huvet är I am Sam. Så söt!

Bil: Bör nog inte uttala mig där

Serie: Vänner

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? För många, onödiga gånger

Gråtit över en flicka? Beror väl på hur man ser det kanske

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Yes

Antal…

Gånger du varit kär? Hmm, riktigt, riktigt kär? En gång skulle jag vilja säga. Om jag inte ska räkna med vad jag just gett mig in i.

Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger

Hjärtan brustit på grund av dig? Tror aldrig det hänt, kanske någon gång

Tjejer du kysst? Aldrig kysst en tjej

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Grundskolan? Är inte det ända upp till typ nian? I såna fall är det många, många.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? No idea

Senaste…

Boken du läste? Oj, jadu? Det var så längesen jag läste ut en bok att jag knappt minns.

Personen du fick e-mail av? Sist jag fick ett e-mail var flera veckor sedan, från pappas arbetskamrat

Personen du fick brev av? För flera år sedan fick jag brev ifrån björnunga och Stina då jag varit utomlands, tror nog de var senast, haha söt

Personen du fick sms av? Anders

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela familjen? Förra måndagen

Saken du köpte? En present åt Anders

Vad har du gjort idag? Jag har sovit och såsat, skönt!

Brukar du svära mycket? Lite för mycket vissa stunder

När stiger du upp på morgonen? Så olika eftersom jag har så oregelbundna arbetstider osv.

Vad har du på dig? Mysbyxor och ett linne

Vad ska du göra ikväll? Tänkte se på lite Vänner och sedan sova, om jag nu kan somna med tanke på hur mycket jag sovit i dag.

Vad är du allergisk mot? Idioter

Var har du ont? I foten och armbågen sedan jag vurpade i förrgår, haha

Använder du hårspray? Ytterst sällan, bara då Malin fixat mitt hår

Kan du stå på händer? Kan jag ens göra en enda riktig armhävning? Svaret är nej.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan måste jag nog säga

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Gillar och gillar, det är gott till typ korv? Och till strips ibland.

Är du glad nu? Har inte varit såhär glad på väldigt länge

Var du glad igår? Var ännu gladare igår än i dag

Vad dansar du till? Det mesta med lite fart i

Stockholm är… ? Ett ställe jag har många fina minnen ifrån

Göteborg är… ? En stad jag aldrig ens besökt

Kan du sjunga? Min högsta önskan är att lära mig, så nej

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Thailand! Åh, snälla gud, ta mig till Thailand


Kommentarer
Postat av: ammis.

sluta upp saja. du kan visst sjunga:(

2010-01-05 @ 23:42:15
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha lillis, du är rolig <3

2010-01-06 @ 01:01:50
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0