År 2010, andra dagen

Åh, vad jag lever nu. Mitt 2010 har börjat bättre än något annat år jag kan minnas. Sitter i ett supermysigt hus i Ramsele nu och bara njuter. Alldeles intill mig har jag en halvsovande mysgos som jag tycker om mer än jag hade väntat mig efter så kort tid.

Vi har ätit tomtegröt till frukost, och innan det låg vi och tittade på en mysig film. Behöver jag nämna att jag tycker allting känns supermysigt just för tillfället eller? ;)

Om jag skulle ta och berätta lite om nyår då. Började med jobb för mig mellan nio och tre, sedan gick jag hem till a.j. och duschade medans jag väntade på Cicco. Malin och Magda kom och hämtade oss och så drog vi till en annan Jönsson, fast Malin åkte till Steffi :( Men i alla fall så fixade vi i ordning oss där, jag och Magda hjälptes åt att slinga håret på Cicco bland annat. Men drickandet gick trögt må jag säga!

Efter ett tag åkte vi till herr Larsson där jag hann med både att få ett hål i strumpbyxorna och att spilla ut en grogg på finduken deras ;) Tur han har en sådan förlåtande själ! Hur som helst så kom vi till slut iväg mot "the main part-a" där min sötis var. Och där var det rena helvetet på jorden. Så jäkla mycket folk att vi verkligen inte visste vart vi skulle ta vägen. Sedan var det en viss person som hade fått lite för mycket av det goda och hade tillbringat senaste halvtimmen inne på toa, haha. Så jag gick och hämtade honom och sedan åkte han, jag och Maggie hem till honom.

Vi ringde in tolvslaget tillsammans med Jan Malmsjö och SVT och en massa tända ljus på tallrikar som jag ställt fram (det var typ minusgrader i lägenheten som vanligt), men lika glad var jag för det! Strax därefter gick Maggie hem till sin Jönsson och vi gick och la oss. Jag tillsammans med ett födelsedagsbarn.

Jaja, det var "lite" om min nyår. Nu ska jag uppdatera det här och sedan lägga mig och mysa. Hoppas alla hade en bra nyår och att ert 2010 blir det bästa någonsin. PUSS!


<3

Kommentarer
Postat av: ammis

<3

2010-01-02 @ 18:03:47
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0