I dag är det lördag

Och igår var det fredag. Jag jobbade från halv nio till kvart över sju och kände mig smärre död då jag kom hem. Men som tur var så hade min darling lovat att fixa mat så jag behövde inte bry mig om det. Han bjöd mig på något de tydligen kallar plockmat i Ramsele. Superstiligt var det! Med frukt, grönsaker och lite kyckling och sånt, han slutar aldrig imponera mig alltså :) Tyvärr slocknade jag rätt tidigt så klockan kan inte varit mer än typ elva då vi kom i säng.

I morse vaknade jag runt tio av att min moster ringde och talade om några saker för mig som minst sagt gjorde mig klarvaken. Jag och Andy som äntligen hade tänkt ta våran sovmorgon. Men det får bli en annan gång det då :) Just nu sitter han och spela CS (ja alltså allvarligt, jag känner mig fortfarande snuvad på snygg-anders), och jag sitter och kollar runt lite på facebook och olika bloggar. Slänger något öga på tvn lite då och då också, men det verkar inte vara nåt intressant.

Sitter och funderar lite på vad man ska ha på sig i kväll. Jag ska nämligen till Malin Walther på kalas, och jag hade tänkt ta jeans. Men jag vet hur det är. Alltid om jag ska på samma ställe som Emlan och vi klär på oss på vardera håll så slutar det alltid med att jag är nedklädd till tusen i jämförelse med henne. Men ja, jag har ju nära hem ifall det skulle krisa ;) Hoppas inte tjejerna har planerat att gå ut i kväll bara för det orkar jag icke!

Men men, det var väl lite tidsfördriv. Nu funderar jag på att ta mig lite chips och trocka till frukost, doesn't that sound great? Jag vet att jag borde börja äta nyttigt nu om jag ska börja träna och ha mig, men vad fan. En sak i taget sa jag!

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0