Duktig Sof, det tar sig!

I kväll har jag minsann överträffat mig själv. Jag och Anders började tvätta alldeles innan han åkte på träningen, och sedan bad han mig hämta det och sätta igång två nya maskiner på en gång (oh noo!). Jag är så otroligt ynklig när jag är själv och jag vågade knappt gå ner själv. Helt knäppt är det men jag tänkte bara på att det skulle finnas läskiga källargubbar och sånt. Men I did it! Jag tog tjuren vid hornen, packade ihop några påsar med mörk 40°-tvätt och traskade ner. Och guess what! Det fanns ingen källargubbe :D Och jag lyckades sätta igång maskinerna + tumlaren, utan att någonting exploderade eller fattade eld. Så jag känner mig som en ny människa!

På tal om ny människa förresten. Jag har tränat i dag. Nej men alltså, på riktigt, jag har tränat. Med Magda har jag stått inne på ett gym, och lyft vikter och kört nån jäkla bengrej som Anders hade ett ord på och dessutom sprungit på band! Jag kände hur jag gick emot alla mina principer. Ni vet, jag springer inte, jag lyfter inte såvida det inte handlar om livsfara och inte ens då. Så ja, what can I say? Vem är jag och vad har jag gjort med originalsofen?

Annars i kväll har Anders pappa varit här och hälsat på. Han hade med sig nya grillor och nya strängar till gitarren. Så förutom att bjuda oss på middag på Träffen har han pysslat med gitarren och stämt den, så jag gissar att Anders kommer tillbringa en del tid vid den där gitarren nu. Men jag klagar inte, sånt är bara mysigt :) När spelemannen kan annat än jönssonligans intro dvs. ;)

Just nu är my loverboy som sagt på träningen så jag sitter här och försöker roa mig bäst jag kan. Går inget vidare dock. Jag börjar verkligen, v.e.r.k.l.i.g.e.n tröttna på harpan nu alltså, haha. Men jag gissar att han kommer hem snart :) Och då ska jag tvinga med han ner på Hemköp för att köpa dricka. Funderar på om jag ska göra mig löjlig och ta med mig all pant ner och passa på att panta också. Vi får se :)

Nu ska jag slöa lite till, så ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

SÅ HIMLA STOLT LILLIS!

2010-02-19 @ 16:01:06
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

HIHIHIHI

2010-02-19 @ 20:20:10
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0