Trött i öga

Ojoj vilken helg jag har haft, herremingud. Men allt som allt har jag i alla fall haft sanslöst kul och jag älskar att jag träffat så många härliga människor. Och jag är väldigt glad att jag gick på gladan båda dagarna då Kramm enligt ryktesväg sög? Haha ja, vilken surprise..

Nu i dag har jag varit hur död som helst. Fick starta med att städa en hel lägenhet från glassplitter (eller jag tittade mest på när C gjorde det, haha), sedan har det varit soffan som gällt. Ända fram till klockan fyra då jag skulle jobba, vilken ångest. Men det gick bra.

Sitter här nu och funderar på om jag ska duscha eller om jag ska göra det i Kramfors. Herr Larsson kommer väl snart och hämtar mig tänker jag, och då kommer jag måsta stressa nåt så hemskt. Äsch, vi får se.

Jösses vilket otroligt intetsägande inlägg. Hoppas ni hade lika tråkigt när ni läste som jag hade då jag skrev. Nu ska jag ringa till min Malin. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0