Upp med hakorna

Sådärja, natten har gett mig lite perspektiv. I stället för att deppa för min egen skull tänker jag vara superglad för Mallans skull! Jag är trots allt lite avis på henne som får komma härifrån och skaffa ett nytt liv. Att hon dessutom får hålla på med det som hon tycker är allra roligast gör ju inte direkt saken sämre :) Så nej, lycka var det! Hon förtjänar det :)

Sitter här nu och känner mig fortfarande yrvaken trots att jag vaknade för ca en timme sedan. Planerar att snart pallra mig ner emot stan för att köpa något ätbart plus ett par diskhandskar eftersom jag måste diska. Går inte att ha det såhär längre nu, och den mögliga päran får jag visst ta hand om själv! (Eller den tog Andy nu, puss!)

Som ni kanske förstått så är jag ledig i dag, och så även i morgon. Dock kommer jag få kliva upp supertidigt ändå för jag ska skjutsa mamma och pappa till Sundsvall, varifrån de påbörjar sin resa till Island. Inte så pjåkigt! Men detta leder till att jag får dra hem till Bjärtrå i kväll, till synes ensam också. Inte så kul som man kan tro vill jag lova! Men jag har i alla fall bilen så jag kan åka när jag vill.

Jaja, det var lite från mig, nu ska jag gå och borsta tänderna, adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0