Waaaaaaah..!

Vilken jäkla skitdag! Är så spyless på allt vad konsums kunder heter just nu så jag skulle kunna kräkas. Eller okej, det är faktiskt egentligen övervägande trevliga och glada kunder vi har, men jösses vad många som varit sura och vresiga i dag. Och verkligen superduperkänsliga för minsta lilla misstag. Jag KAN inte utföra mirakel bara för att jag råkar vara kassörska, så är det faktiskt.
    Nu tänker jag äta mat, sedan ta en dusch för att varva ner. Sedan blir det fotboll, idol och räkmackor i kväll. Men jag hoppas i alla fall att alla andra haft en bättre dag än vad jag haft, och att de får en fortsatt härlig kväll också. Nu var det mat, ja! Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0