Utvilad

Haha, det blev elva timmars sömn för mig i natt! Inte så pjåkigt det inte. Nästan så att det kanske är lite för mycket till och med. Men jag gick i alla fall och la mig vid kvart över sju igår kväll och klev upp kvart över sex i dag :) Började ju jobba sju. Fick jobba över en timme, alltså till ett i stället för tolv, men det gjorde ingenting alls det. Sedan tog jag mommas bilen hem efter att jag hade surrat lite med Maggie, och nu sitter jag här.
    För en liten stund sedan kände jag mig supertrött, men jag tror det bara berodde på att det var så jämarns varmt i bilen. Haha, och jag upptäckte inte att det var det det berodde på förrän jag var i typ Lugnvik heller. Så då blev jag pömsig minsann! Men jag har återhämtat mig lite nu, så jag tänkte faktiskt sätta mig och läsa :) Boken jag börjat på nu verkar riktigt bra, så snart får jag nog skaffa mig en ny. Jag har i alla fall lagt planerna om Milennium-serien på hyllan. Stefan sa att tvåan inte var lika bra som ettan, och att den var mycket mer politisk typ? Ja, något sånt. Så jag håller mig till filmerna i stället :) Flickan som lekte med elden ska ju vara ute nu så.
    Men ja, läsning var det ja! Jag återkommer säkert senare i kväll. Och just det! Robert Gustafsson på Roast på Berns i kväll. Glöm inte det :D Adjöken fröken!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Men hallå. Du lyssnar ju inte på vad jag säger!



Detta gäller angående böckerna:



Ettan - mest spännande. Bäst.



Tvåan - minst spännande. Mest action. Har liksom trean ett politiskt tema, dock inte lika konkret, i och med traffickinghärvan. En transportsträcka inför nästa bok.



Trean - en politisk thriller. Det politiska temat innefattar en stor Säpo-skandal under regeringen Fälldin.

2009-09-21 @ 20:05:29
URL: http://stefanlundkvist.wordpress.com
Postat av: Sofie

Men hallå. Du känner ju tydligen inte mig!



Detta gäller angående böckerna:



Ettan - Verkar toppen, skulle vilja läsa. Men inte om jag inte orkar läsa de resterande.



Tvåan - Verkar jobbig, verkar lite tråkigare än ettan. Tycker inte om politik, och vill ha spänning.



Trean - Läs föregående sammanfattning.

2009-09-21 @ 20:13:28
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Majoriteten av svenska folket "tycker inte om politik" heller. Men alla läser och älskar Stieg Larsson-böckerna!

2009-09-27 @ 23:34:15
URL: http://stefanlundkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0