Snabb uppdatering

Blev inget inlägg igår, för att tiden helt enkelt inte räckte till. Då jag kom hem från jobbet bjöd jag Emlan som lovat på en smoothie, sedan susade jag iväg till Lugnvik och hämtade upp Dennis och Johan för att sedan ta med dem till Magda på en filmkväll. Män som hatar kvinnor såg vi, haha. Jag vet att jag redan sett den men det var lätt värt att se den igen ;)
    Nu i kväll är det en massa människor här som vi ska bjuda på trerätters middag, och jag och Emlan ska dricka snaps! Haha, alltid lika roligt. Kommer aldrig glömma den gången hon satt här med mig, sent på kvällen för att ge mig en massa råd och var en otroligt god lyssnare. En halvtimme senare gick hon och la sig och dagen därpå mindes hon ingenting. En repris perhaps? ;)
    Jaja, nu ropar de att det är mat på gång så jag ska ta och kila! Hoppas alla har en fin helg :) Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0