I'm strong enough

God dag alla glada! Vilket väder vi har i dag va? Och ändå har jag inte varit utanför dörren en enda gång denna ljuvliga dag. Men så är det i bland. Jag ska i alla fall snart gå ut för att hämta posten och se hur många timmar jag egentligen fått lön för. Känns nämligen som att jag fått för lite, haha. Men ja, vi får se :)
    Jag klev upp för ett par timmar sedan och har i princip bara suttit är som en dösill. Men jag har liksom inte riktigt ork till att göra någonting annat. Hade önskat att jag hade en bil hemma så jag hade kunnat åka och köpa lite saker, men nu är det som det är.
    Jaja, jag ville väl bara uppdatera för att jag inte hade någonting att göra. Haha, det här gav mig ju verkligen en lång sysselsättning! Men a, jag återkommer nog i kväll. Det är ju IDOL! Wihooou :D Nu ska jag gå och hämta posten. Hejdå!


Come hell or waters high.
You'll never see me cry.
This is our last goodbye, it's true.
I'm telling you!

Now I'm strong enough to live without you.
Strong enough and I quit crying long enough.
Now I'm strong enough to know,
you gotta go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0