Frånvaro

Ja, jag får väl be om ursäkt för att jag var så dålig med uppdateringen igår, men jag hade faktiskt inte riktigt tid. Jag slutade, som bekant, klockan kvart över sju. Då åkte jag direkt till Maggie för att tittade på Idol och äta cheeseballs, sedan ägnade jag resten av kvällen till att försöka få henne att uppskatta stand up. Vet inte riktigt hur jag lyckades, men lite mer förtjust i Johan Glans tror jag i alla fall jag fick henne ;) Och då jag kom hem gick jag hur som helst direkt och la mig.
    I dag jobbade jag från nio till kvart över åtta, jag och Magda stängde. Men det gick superfort! Jag tror nästan vi måste ha missat något alltså, haha. För sådär fort brukar det väl inte gå? Efter det åkte vi i alla fall och solade. Det var stängt på det där nya stället så vi åkte till Stekhuset, och där har de minsann sänkt priserna. Haha! Otippat. Vi solade alltså 24 minuter för 30 kr, vilket kap va? ;) Efter solningen åkte vi direkt hem till Björns där vi åt tacos och kladdkaka.
    Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tjugo i ett så jag kan åka till Kramfors. Har lovat mamma och pappa att hämta dem efter Kramm. Eller mamma i alla fall, vet inte riktigt vart pappa skulle vara. Men det känns hur som helst lite drygt, eftersom jag börjar jobba åtta i morgon och helst skulle vilja gå och lägga mig nu. Är helt slutkörd. Men jag tror i alla fall att jag ska lägga mig och vila en liten stund. Så hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0