Björn Gustafsson

Alltså shit, jag har skrivit om honom förut men herregud! Vad ska jag göra? VAD ska jag ta mig till?! Den där killen, han är min dröm. Och jag skiter i om han vore Daniels mardröm för i sådant fall skulle jag ändå välja Björn. Jag funderade ett tag på att söka upp hans nummer på hitta.se, tills jag kom på att det faktiskt finns en till Björn Gustafsson som är skådespelare. Så det blir ju svårt att veta vem som är vem och det känns ju pinsamt att ringa till han den där gamla gubben :/
    Men ja, jag ska jobba på det där. För som jag skrev på facebook, om inte jag får gifta mig med Björn Gustafsson så kommer jag bli så sjukt besviken! Mitt liv kommer att driva omkring i en lite grådaskig ton hela mitt liv. Grådaskig. Så det här måste lösas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0