"Apgoda chokladbollar"

Ett recept på sådana finns det i min kokbok som jag fick av min faster i studentpresent. Det är precis likadant som vanliga chokladbollar fast man byter ut kaffet mot apelsinjuice och så blandar man i mosad banan. Och jajaja, jag vet att det låter vidrigt, men jag tyckte det var värt ett försök! Just nu står de inne i kylen. Jag är lite nervös, för själva smeten smakade inte sådär supergott, haha. Men ja, man vet aldrig. Då de är lite hårdare och med pärlsocker omkring kanske de smakar godare :)
    Den här dagen har i alla fall gått hur fort som helst. Jag jobbade till ett, sedan gick jag på anybody, sedan in på Sonjas och bokade tid hos Lena och därefter tog jag en sväng till solariumet och solade. Efter det åkte jag hem och sedan har jag inte gjort så mycket mer. Sov någon timme innan jag skulle äta bara. Men det var ingen skön sömn alls, kände mig inte ett dugg utvilad då jag vaknade.
    Annars i kväll känner jag mig lite orolig för vad jag ska ta mig till. Jag vill verkligen se idol! Var helt säker på att det var i kväll, helt inställd på det! Och så märkte jag att det inte ska vara något och då blev det helt tomt. Nu känns det så jäkla ovärt att vara ledig i morgon, haha! Dessutom har jag blivit skitsugen på att ta hem Ally McBeal, men den serien finns bara utan svensk text och jag är inte säker på att jag orkar det. Men vi får se, jag måste i alla fall ta mig ifrån Vänner-träsket ett tag.
    Nu ska jag ta och göra någonting annat. Daniel sa att han ville ha datorn så jag tror jag sätter mig och läser lite. Sedan får vi se vad mer som händer i kväll. Kanske återkommer :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0