Ääääntligen säger jag bara

Nu står jag inför två dagars ledighet, och jag känner verkligen att det behövs. Min kropp är alldeles uppriven inombords, trots att jag ändå inte jobbat sådär supermycket den här veckan, plus att jag har en liten pytteförkylning som ligger och lurar bland annat i min hals. Så det är något jag planerar att kurera i helgen. Ska bara ta det lugnt, läsa masssssvis och sova, sova, sova. 
    Annars har dagen varit helt okej. Jag hatar dock att vara kvar på kvällen då nästan alla går hem fem, tänker hela tiden "jag vill också!". Var nog värst då pappa kom och hämtade mamma klockan fyra, haha. Jag ville följa meeed! Men ja, jag har ändå rätt kul stundvis. Börjar komma väldigt bra överens med vakterna! Haha, huruvida det är något positivt eller negativt ska jag väl låta var osagt ;) Nej men skämt å sida, de är roliga. Jag tror jag nästan pratar mer med dem än med resten av personalen, i alla fall Conny och Håkan, haha.
    Jaja, då jag kom hem väntade tacos framför idol. Välbehövligt! Men sedan började det där programmet, ja vad det nu var det hette. Nånting om någon djungel i alla fall, och sådant klarar jag inte av. Spindlar och kryp är det värsta jag vet, och ormar och allt förbaskat. Lovar att de kommer lyckas trycka in någon krokodil där med, och det är ett djur jag verkligen inte klarar av! Så näe, det där programmet får nog vara.
    Så då hamnade jag här i stället, så klart. Sitter och lyssnar på Westlife, haha. Myspys! Vet dock inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske ska spela lite harpan ;) haha! Gud vad jag har skrivit "haha" mycket i det här inlägget. Otroligt irriterande. Men så blir det i bland! Nu ska jag sluta, så hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0