Dagen efter

Det här är en sådan dag då jag egentligen inte brukar ägna energi åt att skriva här. Jag har verkligen inte orken alls. Orkade inte ens starta datorn först, förrän jag kom på något ifrån igår. Jag bad Amanda skriva här för att hälsa er att jag var ute på galej och jag hade fortfarande inte sett hur hon klarade sig. Så jag gick in på min blogg för att se och åh... Min tjej! I lööööve you. Och det gjorde mig definitivt gladare, såhär dagen efter ;)
    Annars angående gårkvällen. Jag hade trevligt, det måste jag säga. Men ärligt talat så blev det inte så stor skillnad från att gå ut i Kramfors. Lite nya ansikten visserligen men i slutändan hamnade man ju med Kramforsbor ändå. Så nja, en liten tummen ner från min sida. Jag antar att om man vill ha en förändring i utelivet så är det inte bara några mil bort man måste ta sig.
    Nu ska jag lägga mig och sova en stund tror jag. Är så galet trött! Då jag kom hem igår hade jag tänkt titta på bullerbyn (haha, jag vet). Men jag hann inte mer än trycka på startknappen på datorn innan jag slocknat med täcket omkring mig här i soffan. Vaknade halv åtta igen. Så kan det gå!
    På återseende!


ps. ammis, vi har våra biljetter nu! ds.

Kommentarer
Postat av: amanda

HURRRAAAAAAAAA!:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D

2009-10-25 @ 13:43:11
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0