Rubriklös dag

Den här dagen är faktiskt en dag som är omöjlig att sätta rubrik på. Det har hänt massvis med olika saker, men jag har faktiskt aldrig upplevt den som jobbig. Satt i kassan i morse och där höll vakten mig sällskap för det mesta, och det är väl lite så det har fortgått hela dagen. Så fort jag inte haft något att göra har jag kunnat surra med honom, haha. Men det är trevligt! Synd bara för mig att det var hans sista dag i dag, vem ska jag nu prata med på fria stunder? Vet inte om jag kommer ha lika mycket gemensamt med Roland ;)
    Hatar dessutom "avsked", och Micke (vakten) började nu innan han gick hem med "Men du får ha det så bra" och så vidare, jag klarar inte riktigt av sånt. Inte så att jag börjar gråta eller liknande, inte alls så, men jag blir nervös och känner mig obekväm bara. Vet liksom inte vad jag ska svara osv. Det gick dock bra den här gången, vilket var skönt ;) Och för er som undrar så bor han i Sundsvall, och var bara vikarie i en vecka nu, så jag hade blivit lite van att ha honom där, hoho!
    Förresten så sov jag tolv timmar i natt! Störd jag. Antingen sover jag på tok för lite, eller på tok för mycket. Jag sov så länge i natt att jag ändå var heelt död i morse. Ville inte kliva upp! Men jag gjorde ju det i alla fall, tur för mig! Känns halvjobbigt att jag inte vet när jag börjar i morgon, och chansar på nio. Antingen blir jag en timme sen eller en timme tidig, eller alldeles i tid. Men det visar sig väl.
    Just ja, tänkte ta och berätta om min panik inför min nästa Sundsvallstripp också. Jag har ingen att åka med! Jag ska vara där åtta, och då skulle det ta kanske två timmar att ta bort tandställningen, sedan skulle jag vara tillbaka till klockan tre. Haha, awesome! Kul för mig att jag ska gå runt i Sundsvall i fem timmar helt själv, eftersom alla jag känner är helt upptagna just den 24e november. Men ja, om någon som läser det här känner för att ställa upp som tandställningsborttagningssällskap så är det bara att hojta till ;)
    Äsch, nu blev det jäkligt långt här. Så nu blir det 2½ men innan jag kryper till kojs. Något senare i kväll än igår, då klockan inte hunnit slå 19:30 innan huvudet mitt landade på kudden ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0