Jobb, jobb, jobb

Ja, jag vet inte varför, men det känns som att jag inte gör annat än jobbar nu för tiden. Jag var visserligen ledig lördag och söndag, men innan dess hade jag jobbat rätt mycket, och nu har jag flera kvällar framför mig som känns lite jobbiga. Jag jobbar stängning i morgon, och börjar dessutom kvart i nio i stället för elva som det från början var tänkt, sedan jobbar jag till kvart över sju på tisdag och samma tid på fredag. Men jag är ledig på torsdag så det ska bli skönt. Ska i och för sig in på jobbet då för personalmöte, men det är inte förrän på kvällen så det överlever jag nog.
    Den här dagen har i alla fall gått rätt fort, trots att jag fick jobba över tre timmar. Började sju och skulle jobba till ett, men blev då som sagt kvar till fyra. Eller rättare sagt till halv fem eftersom jag åkte med mamma hem. Han dessutom bestämma med Magda att vi ska med på julfesten med våra arbetskamrater i början av december. Haha, vet inte vad jag ska tro om det. Men jag och Magda ska nog kunna ha kul vilket som ;)
    Jaja, nu är jag så jäkla trött så jag tror nästan att jag ska gå och lägga mig, haha. Eller ja, riktigt så kul ska vi väl kanske inte ha, men inte är jag vaken mycket längre till inte! Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0