It's all coming back to me

Ojojoj vad jag vill skriva en massa här som jag inte kan göra. Tråkigt det där, att man inte kan skriva vad som helst. Jag tror jag får skaffa mig en dagbok. Fast jag tycker ju inte alls om att skriva för hand, så det får nog bli en datadagbok.

Jaja, jag somnade i alla fall till slut i dag. Och när jag vaknade var jag helt död, och då kom jag plötsligt på att jag kommer måsta kliva upp ännu tidigare i morgon än vad jag gjorde i dag. Fy faaasen! Men ja, vill man vara fin... Jag får helt enkelt gå och lägga mig tidigt i kväll i stället. Ha, ha... Ja den var rolig!
    Åh, jag har ingenting att skriva. Måste fråga Magda om hon tycker jag ska lägga in en bild på mina tänder som de såg ut innan jag fick tandställningen. Haha, kan ju vara lite kul! Att se tillbaka. Eller så blir det inte kul alls, det kanske blir riktigt hemskt och jobbigt för mig. Men jag får väl bjuda på det då, jag är en ju en person som har lätt för att bju' på mig själv ;)
    Aa okej, nu har Magda fett med övertalat mig att lägga ut den absoluta fulaste bilden på mig. Ser lätt utvecklingsstörd ut men det får ni ta. Ha överseende.


Haha sådärja, där har ni den. Vad härligt!


Nu blev det jättebajs inför morgondagen. Tydligen är det något fel på bilen så pappa tycker inte jag ska ta den själv. Därmed ska jag åka med honom in till Härnösand och därifrån ta en buss till Sundsvall. Krångel, krångel, och jag hade ändå sett fram emot att få köra själv och lyssna på hur hög musik jag vill. Bajs.


Hejdå.

If you forgive me all this,
and I forgive you all that.
We forgive and forget,
and it's all coming back to me.


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, fan va kul för dig. Åka buss och känna dig låst i sundsvall ett bra tag. Och lägga sig ännu tidigare ikväll. Att du ens kommer ihåg dina drömmar under natten. En annan kommer aldrig ihåg något. Fast är kanske lika bra. Jag är lite speciell :P

2009-11-23 @ 21:08:01
Postat av: Sofie

Haha nej men jag har övertalat pappa att få ta bilen ändå ;) Och det är inte SÅ mycket tidigare jag måste kliva upp! Jag tycker det är roligt att komma ihåg sina drömmar, i alla fall i bland, då de inte är alldeles för jobbiga :)

2009-11-23 @ 21:29:00
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Tur du har då, tar cirka 1hr15min ner till sundsvall om du kör lagligt. 52min med lite medvind :D. En annan ska börja jobba 15:00 imorrn så man sitter med en kall öl och en liten jäger nu... kvällen är räddad! känns lite som att du inte bara är en sentimental människa när du är full utan även i nyktert tillstånd. Eller hur? :P

2009-11-23 @ 21:40:10
Postat av: Anonym

Aa men jag måste köra lagligt sa pappa, annars fick jag inte ta bilen ;) Haha, nej jag är inte så värst sentimental då jag är nykter faktiskt. Sentimental ser jag det som att man är då man är gråtmild och liksom superkänslig. Jag är inte riktigt så, jag är bara... Känslofull! :D

2009-11-23 @ 21:53:23
Postat av: Micke

Ok vi säger väl det då ^^. Förstår om du är känslosam när du har gått igenom så mycket. Och inte verkar ha släppt taget om. Och det du även går igenom, måste vara en pärs. Självklart är de vad ja vet men jag vet inte hur ditt nuläge ser ut på den fronten, vet bara de vi snackat om.

2009-11-23 @ 21:58:23
Postat av: Sofie

Ja fast det jag skriver om just nu har jag faktiskt aldrig pratat med dig om. Tro det eller ej ;) Men jag tar mig nig igenom det här med ska du se :)

2009-11-23 @ 23:46:48
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Såklart man inte berättar allt, har mitt egna lilla krig att ta mig igenom med. Och klarar dig gör du säkerligen :)

2009-11-23 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0