There's like an echo in my head

Fasen vilken huvudvärk jag fick plötsligt! Satt här i all min fredlighet och tittade på vänner, och så pang sa det! Eller det gjorde det inte men jag fick jätteont i alla fall. Kan knappt hålla ögonen öppna känner jag, så det blir nog sängen snart skulle jag tippa.
    I morgon har vi en ganska skön dag. Trots att jag kommer måsta åka in på skolan tidigt även fast vi har sovmorgon. Men det är bara att bita ihop det minsann. Vi slutar 11:50 så då tänkte jag gå ut och sätta mig i solen om det är någon! Med eller utan sällskap (med hoppas jag, haha). Sedan ska jag gå in på anybody en snabbis, det får jag verkligen inte glömma. Och så ska jag kanske, kanske, kanske gå en sväng till stekhuset. Vet inte om jag vågar med tatueringen, så vi får se hur (och om) jag löser det.
    Men ja, nu ska jag nog gå och tvätta mig och borsta tänderna tror jag. Så jag är redo att krypa ner under mitt myspystäcke så fort jag har lust till det. Hihi! Godnatt och sov gott nu people, och jag har faktiskt hört att det ska vara sol, sol, sol i morgon. Det ska dock blåsa en del verkar det som. Men ja, ändå... Njut! PUSS.


It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried.
It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside.
And now you're gone, there's like an echo in my head.
And I remember every word you said.

But you never were, and you never will be mine.




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0