Jämarns skavsår!

Jag tog tjuren vid hornen i dag och drog på mig mina nya vita skor, som gav mig riktigt onda skavsår förra veckan. Och med min nyvunna vilja och mitt jävlar anamma klarade jag mig så länge som till 12:50! Där kastade jag in handduken och tog på mig mina fula, svarta som jag måste erkänna håller på att haverera. Men jag kämpade tappert minsann! Hade dubbla skavsårsplåster och strax innan jag tog av mig skorna gick jag till damen i kafeterian och bad henne ge mig två vanliga plåster att bygga på med. Haha, helt stört. Men jag har gett mig fasen på att jag ska gå ut de där skorna. Tänker se till att jag inte köpt dem för gäves!
    Annars har dagen varit bra! Lite långdragen kanske men jag klagar inte. Höll mitt svenskatal och det kändes rätt bra ändå. Sitter och gnuggar händerna som en galning då jag är nervös så jag måste ha sett rätt rolig ut ;) Plus att det blev några små felsägningar osv. Tror till exempel att jag höll på att säga "anledning" i stället för "betydelse" en gång, haha(?)! Men ja, på det stora hela kändes det ändå som sagt som att det gick bra :) Och, som grädde på moset så blev talet 5:03 långt! Jag var näst närmast fem minuter av alla i hela klassen, Elin slog mig med en sekund den lilla räkan!
    Miljökunskapen var precis så lång och tråkig som den alltid brukar vara. Jag gick igenom mina nationalparker och sedan tittade vi på våra broschyrer, därefter fick vi gå in och sätta oss i ett SVINKALLT klassrum för att lyssna på en otroligt tråkig genomgång. Alltså det var så kallt där inne att jag på riktigt trodde jag skulle få köldskador. Men jag klarade mig ;)
    Gud, jag har så himla mycket jag vill skriva just nu. Men jag förstår att folk förmodligen inte kommer orka läsa allt om jag skriver det jag har över. Så jag återkommer kanske i kväll med ett till inlägg. PUSS!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

Jag läser gärna mera! (även om det bara är en bra ursäkt för att slippa plugga biologi;))

2009-05-06 @ 19:58:35
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0